برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
رتبه‌بندی کلی
0
6 نظرات
صهبا
سلام و خدا قوت، ممنون از محصول های عالی، فقط یک سوال، دلیل اینکه عسل بعد از مدتی که می ماند رس می بندد چی هست؟
فاطمه
سلام وقت بخیرمن هر جا عسل گرفتم طعم و مزه عسل آقای عسلو نداشت.خدا خیرتون بده .پر روزی باشید .ممنونم ازتون ????????????
یاسمنبهمن
واقعاااااااا خوش عطر و طعم .. ممنون .. کاش عسل لعل هم بیارید مجدد .. خیلی خوشمزه بود
حمید
چرا عسل آویشن 800 گرمی موجود نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
نگین
عاالی بود،واقعن لذت بردم چه طعم و عطری????
لیلا
چند روز پیش به دستم رسید. فوق العاده خوشمزه هست.

فهرست

خانه

فایتوژنیک

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم