ژل انگبین آقای عسل

 

ژل انگبین یک ترکیب ویژه و منحصربفرد از عسل طبیعی و ژله رویال است که برای اولین بار با فرمولاسیون جدید در واحد تحقیق و توسعه آقای عسل بعد از طی مراحل تحقیقاتی و آزمایشگاهی به مرحله تولید انبوه رسیده است.

قطعا از خواص بسیار بی نظیر ژله رویال مطلع هستید. ژله رویال یکی از محصولات طبیعی زنبورعسل است که توسط غدد شیری زنبوران کارگر در سنین جوانی تولید و با نام های غذای ملکه، شاه انگبین و اکسیر جوانی شناخته می شود. این ترکیب به جهت خواص دارویی و درمانی بیشماری که دارد جز گران ترین مواد و مکمل های غذایی در دنیا است. ژله رویال برخلاف عسل فسادپذیری بالایی دارد و بایستی حتما در فریزر و دماهای پایین نگهداری و ارسال شود و همین موضوع باعث محدودیت های خاصی در ارسال ژل رویال شده است.

اگر تاکنون از سایت آقای عسل خرید داشتید کاملا آگاه هستید که صرفا برای مشتریانی که در مناطق 22 گانه تهران هستند امکان ارسال ژل رویال فراهم بوده است.

یک خبر خوش برای کلیه مشتریان آقای عسل

خیلی از مشتریان آقای عسل درخواست خرید ژل رویال را داشتند اما از آن جایی که محدودیت های برای ارسال ژل رویال برای مشتریان در سایر شهرستان ها (به غیر از تهران) وجود داشت؛ درخواست های بسیار زیادی از مشتریان سراسر کشور ارائه شد که بتوانند ژل رویال را با بالاترین کیفیت تهیه کنند از این رو واحد تحقیق و توسعه آقای عسل بعد از انجام تحقیقات و بررسی های آزمایشگاهی موفق به تولید ژل انگبین شد که خواص و ویژگی های ژل رویال و عسل طبیعی را توامان دارد و امکان ارسال آن برای کلیه مناطق کشور فراهم است. عسل طبیعی با خاصیت ویژه ای که در نگهداری و فسادناپذیری بالایی که دارد باعث شده از فساد ژل رویال جلوگیری نماید و پایداری محصول افزایش یافته است.

ژل انگبین چه طعم و مزه ای داره؟

ژل انگبین ترکیب عسل طبیعی و ژل رویال خام است که با فرمولاسیون و فرآوری خاصی که صورت گرفته است. ژل انگبین همچون ژل رویال دارای رنگ سفید شیری رنگ است. در وهله اول به محض این که درب ظرف را باز کنید بوی ترش و تند مخصوص ژله رویال کاملا مشخص است. بافت ژل انگبین با توجه به نوع فرمولاسیون تولید یک بافت نرم و بسیار ویژه ای است که به محض چشیدن مقداری از آن طعم و بافت منحصربفرد آن کاملا شما را غافل گیر می نماید. طعم آن به خاطر حضور عسل شیرینی ملایمی دارد که در نهایت پس مزه ژل رویال به طور واضح در دهان احساس می شود. پیشنهاد ما این است که حتما ژل انگبین را برای یک بار هم که شده تست کنید تا علاوه بر طعم و مزه منحصربفرد از خواص دارویی و درمانی آن بهره ببرید.

ژل انگبین چه مزیت هایی نسبت به ژل رویال دارد؟
  • امکان نگهداری در دمای اتاق و ارسال آن به سراسر کشور. ژل انگبین را می توانید در دمای اتاق به مدت 6 ماه نگهداری کنید البته توصیه ما این است که ترجیحا در یخچال نگهداری شود.
  • طعم و مزه مطلوب تر نسبت به ژل رویال. ژل رویال خام؛ مزه ترش، گس و بسیار تندی دارد که شاید برای همه مطلوب نباشد اما ژل انگبین مزه شیرین و طعم بسیار دل نشینی دارد که اغلب افراد این طعم را می پسندند.
  • در منابع طب سنتی به عسل حامل گفته می شود به این معنا که اثرگذاری دارو را افزایش می دهد و دلیل استفاده از عسل در بسیاری از نسخه های درمانی اطبا سنتی همچون بوعلی سینا و خوارزمی به همین خاطر بوده است. در ترکیب ژل انگبین نیز این اتفاق صورت گرفته است و اثرات دارویی و درمانی ژل رویال با اثرگذاری بیشتری به بافت ها و سلول های بدن می رسد و عملکرد آن افزایش می یابد.
  • خواص عسل و ژل رویال را با هم دارد. در این ترکیب از عسل طبیعی و خام استفاده شده است و اگر هدف شما بهره بردن از خواص عسل و ژل رویال است توصیه ما استفاده از ژل انگبین است.
  • برخی از افراد نسبت به ژل رویال حساسیت دارند و علائمی همچون آبریزش بینی، عطسه، خارش پوست و یا گاهش کاهش فشار خون و سرگیجه خواهند داشت. ترکیب ژل رویال و عسل باعث شده است که این مشکل برطرف شود و حساسیت های احتمالی مصرف ژل رویال کاهش یابد. اگر برای اولین بار است که قصد دارید ژل رویال را مصرف کنید توصیه ما این است که در ابتدا ژل انگبین را مصرف نمایید.
  • مصرف ژل انگبین برای مصارف عمومی ارجحیت دارد. ترکیب بسیار ویژه ژل انگبین باعث شده است یک ترکیب خوش طعم و با خواص دارویی و درمانی عسل و ژله رویال باشد که می توانید از این ترکیب برای تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت قوای عمومی خود در طول سال بهره ببرید.
آیا در تولید این محصول مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده شده است؟

از آن جایی که ژل رویال ماده فساد پذیری است این تصور خارج از ذهن نیست که فک کنید در ترکیب ژل انگبین از مواد نگهدارنده و افزودنی استفاده شده است. اما بایستی بدانید که ژل انگبین آقای عسل صرفا از ترکیب ژله رویال و عسل طبیعی استفاده شده است و هیچ گونه ماده افزودنی، مواد نگهدارنده، فرآیند شیمیایی و دمایی در تولید آن استفاده نشده است. در فرآیند تولید این محصول بدون هیچ گونه حرارتی صرفا عسل از بافت جامد به نیمه جامد تغییر یافته است. عسل طبیعی بهترین ماده نگهدارنده برای ژل رویال است. با کنترل رطوبت و فرمولاسیون ویژه و در نهایت ترکیب خاص از ژل رویال و عسل این محصول تولید شده است.

مهمترین خواص ژل انگبین چیست؟
  • تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن – ژل رویال و عسل به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از ترکیبات آنتی اکسیدانی و مواد موثره همچون ترکیبات پلی فنولی، ویتامین ها و مواد معدنی تاثیر بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.
  • تقویت قوای جسمی و جنسی – ژل انگبین به خاطر دارا بودن ریزمغذی های ضروری بدن از جمله کربوهیدرات ها، ویتامین ها، چربی های مفید و عناصر معدنی در افزایش قوای جسمی بدن موثر است. حضور هورمون های جنسی در ژل رویال باعث شده است که این ترکیب تاثیر بسزایی در تنظیم هورمون های جنسی، درمان ناباروری و تقویت قوای جسمی آقایان و بانوان داشته باشد.
  • کاهش کلسترول و چربی خون: یکی از مهمترین خواص تایید شده ژل رویال که در منابع علمی به آن اشاره شده است کاهش کلسترول و چربی خون است. کاهش کلسترول خون در عملکرد بهتر سیستم قلب و عروق و جلوگیری از طیف وسیعی از بیماری های قلب و کبد موثر است.
  • یک ترکیب منحصربفرد برای افزایش رشد کودکان – کودکی و نوجوانی از مراحلی است که بدن دائما در حال رشد و نمو است و کلیه اندام ها و بافت های بدن در حال رشد و تکمیل هستند. استفاده از مکمل های غذایی غنی از ریزمغذی های ضروری بدن جهت تامین مطلوب کلیه نیازهای بدن برای این مرحله بسیار ضروری و مهم است. استفاده روزانه از ژل انگبین می تواند تمامی نیازهای ضروری بدن را در این سنین تامین نماید. طعم و مزه بسیار دلنشین ژل انگبین باعث می شود که کودک شما با اشتیاق فراوان آن را مصرف نماید و از آن مهمتر رشد و نمو کودک به نحو احسن انجام شود.
  • مفید برای کم خونی: آنمی یا کم خونی یکی از بیماری ها و اختلالات شایع برای کودکان و نوجوانان و به ویژه خانم ها است. ژل رویال و عسل دو محصل طبیعی و غنی از ویتامین B و آهن است که می تواند در افزایش گلوبول های قرمز خون و پیشگیری از کم خونی موثر باشد.

ضدسرطان: زندگی شهرنشینی و استرس های بیشمار این روزها باعث شده است که رادیکال های آزاد به عنوان مهمترین عامل سرطان در بدن ما بیش از پیش تولید شوند. ژل رویال و عسل با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی می تواند در مهار رادیکال های آزاد و جلوگیری از سرطان ها بسیار خوب عمل نماید.

ژل انگبین را چطوری مصرف کنم؟

ژل انگبین را می توانید روزانه یک تا سه قاشق چای خوری مصرف کنید. ترجیحا یک قاشق در وعده صبح به صورت ناشتا، یک قاشق در ظهر و یک قاشق چای خوری در وعده شب قبل از خواب. برای مصارف عمومی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن یا تقویت قوای جنسی بهتر آن است که روزانه یک قاشق چای خوری در وعده شب میل شود. ژل انگبین آقای عسل در وزن سیصد گرمی تهیه شده است که می توانید در یک دوره یک ماهه مورد استفاده قرار گیرد.

ژل انگبین را چطور نگهداری کنم؟

ژل انگبین به خاطر حضور عسل پایداری بالایی دارد و می تواند به مدت 6 ماه در دمای اتاق نگهداری شود. البته توصیه ما این است که این محصول ترجیحا در داخل یخچال نگهداری شود.

4 دیدگاه دربارهٔ «ژل انگبین آقای عسل»

  1. لیلا نصراللهی

    سلام
    وقت بخیر
    فرمودین میزان ژل رویال موجود در ژل انگبین رو در این مقاله نوشتید! من مقاله رو خواندم ولی در مورد میزان ژل رویال ننوشتید

    1. سلام و عرض ادب
      بله می توانید هنگام مصرف ژل رویال را با عسل مخلوط کنید اما اگر بماند بعد از مدتی مجدا از هم جدا می شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *