عسل ممتاز

تفاوت عسل های ممتاز با سایر عسل های آقای عسل در چیست

حتما اگر تا بحال از آقای عسل خرید کرده باشید و یا حتی به سایت آقای عسل مراجعه داشته اید متوجه شده اید که عسل ها در دو صورت معمولی و ممتاز عرضه می شوند و قیمت هاشون هم تفاوت دارد.

حال سوالی که پیش میاد این است که

دلیل این تفاوت قیمت در عسل های ممتاز چیست؟

عسل های عرضه شده در آقای عسل در دو گرید کیفی عرضه میشن عسل های تک گیاه و چند گیاه و عسل های ممتاز. به طور مثال عسل کنار و عسل کنار ممتاز و یا عسل چهل گیاه کوهستان و عسل چهل گیاه کوهستان ممتاز.

تفاوت این عسل ها در واقع در شاخص های کیفی این دو عسل می باشد.

توضیح اول این که: تمامی عسل های عرضه شده در آقای عسل کاملا طبیعی و خالص هستند به این معنا که تنها از شهد گل ها زنبورعسل تغذیه کرده و به هیچ وجه در طول فصل ذخیره عسل از شربت شکر در تغذیه کلنی ها استفاده نشده است و بسته به گیاه یا گیاهانی که زنبورعسل ازشون شهد جمع آوری کرده به عنوان عسل تک گیاه و چهل گیاه عرضه می شوند.

توضیح دوم: تفاوت عسل های ممتاز و عسل های تک گیاه همان محصول در چیست و این تفاوت قیمت بیشتر در عسل های ممتاز چه دلیلی دارد؟ عسل های ممتاز علاوه بر طبیعی بودن به جهت رعایت برخی از موارد در زنبورداری سالم و ارگانیک توسط زنبوردار از کیفیت بالاتری برخوردار است. به طور مثال:

  • استقرار کلنی های زنبورعسل در مراتع بکر و عاری از نهاده های شیمیایی
  • استفاده از روش های ارگانیک و دوستدار محیط زیست در زنبورستان
  • استفاده از شان های عسل طبیعی در تغذیه زمستانه کلنی های زنبورعسل
  • عدم استفاده از داورهای شیمیایی مضر جهت مدیریت آفات کندو
  • مدیریت بهتر و اصولی منطبق بر زنبورداری سالم و ارگانیک

اعمال روش های مدیریتی بالا در زنبورستان توسط برخی از زنبورداران متعهد هزینه های جانبی بسیار زیادی بر آن ها تحمیل می نماید و در برخی از شرایط عسل کمتری در مقایسه با سایر زنبورداران برداشت می کنند.

آقای عسل در جهت حمایت از زنبورداران متعهد و دوست دار محیط زیست اقدام به خرید عسل با قیمت بالاتر از این زنبورداران می نماید و از آن جایی که کیفیت عسل این زنبورستان ها به لحاظ شاخص های حسی و فیزیکوشیمیایی بالاتر است قاعدتا عسل با قیمت بالاتر عرضه می شود.

جمع بندی این که: عسل های تک گیاه و چندگیاه آقای عسل کیفیت بسیار بالایی داشته و دلیل تفاوت عسل های ممتاز و معمولی در شاخص کیفی این دو عسل است و به منزله بی کیفیت بودن تک گیاه نیست.

شما مصرف کنندگان عزیز بسته به هدف و نگرشی که دارید می توانید از بین تنوع بالایی از عسل های تک گیاه و چندگیاه آقای عسل در دو دسته کیفی ممتاز و معمولی اقدام به خرید نمایید.

مطمئن باشید با استانداردهای سخت گیرانه ای که در چارت فیزیکوشیمیایی خرید عسل ها ارائه کردیم و ارتباط گسترده با زنبورداران پرتلاش و متعهد سراسر ایران داریم سعی در تولید و عرضه باکیفیت ترین عسل های دنیا و ایران داریم.

معتقدیم خرید عسل طبیعی و با کیفیت علاوه بر تضمین سلامت شما، حمایت از زنبورداران پرتلاشی است که ماه ها دور از خانواده در صحراها و مراتع کوهستانی مستقر هستند تا کام شما را شیرین نمایند.

از این که به کیفیت عسل های ناب ایران اطمینان دارید به خود می بالیم.

با احترام، واحد تحقیق و توسعه آقای عسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *