برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
رتبه‌بندی کلی
0
5 نظرات
محمدحسن
عسل کنار همیشه پاییزه بگیر شاید عسل بهاره بوده
پدرام
من خرید کردم نسبت به قبل کیفیت پایین اومده. نمونه اش همین نه بو داره نه طعم
کاربر
من مقاله عسل خود بیاری رو خوندم، بازم متوجه نشدم، موم ها که پر میشه زنبور شروع میکنه به پرکردن فضاهای خالی با موم خود بیاری، این عسل بدون موم هست، در واقع تفاوت عسل در مومش هست و این عسل بدون موم داره بفروش میرسه، یعنی تفاوتی نداره!
مصطفی
عزه‌گرات شما هستید که نسل زنبور رو دارید منقرض میکنید
سیدعلی
سلام من دزفول هستم و مرکز عسل کنار هست.عسل وحشی رو درخت.حالا موندم بین عسل کنار ممتاز و عسل نیمه وحشی کدام ارگانیکتر و بهتره؟

فهرست

خانه

فایتوژنیک

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم