برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی یافت نشد.
رتبه‌بندی کلی
0
9 نظرات
احمد
اگه عسل با موم دوست داشته باشید بهترینه ! از لحاظ مزه و تازگی ...
اميد
دو سوالآيا نزديك فصل سرما داخل كندوها عسل براي مصرف زنبور در فصل سرما ميذارين باقي بمونه؟آيا در سبد محصولاتتون عسل وحشي هم دارين؟
پویان
این عکسلا طبیعی نیست. چرا سر مردم کلاه میزارین. خدا شاهده دو تا کندو توی بهترین طبیعت ایران دارم، بدون شکر و مواد، جفش ۴ کیلو عسل نمیده. ولی کندویی که شکر میدادم هر کدومش بالای ده کیلو عسل میده. یکم انصاف داشته باشیم، این پولا خوردن نداره
فرهاد
ما فقط توانایی نگاه کردن عکساشو داریم گرچه در کیفیت محصول شکی نیست ولی قیمت توانایی خرید هر کس نیست
محسنی
سلاموقت به خیرعسل خودبیاری گزانگبین که با موم هست، بعد از چه مدت شکرک میزنه؟اصلا چه عسل هایی شکرک نمیزنن؟
فاطمه
لطفا در مورد عطر و طعم و بافت عسل ها توضیح بدید
محسن
بله متاسفانه قیمتش خیلی بالاست...توانایی خریدش رو ندارم
نيلوفر
درود بر شماتشكر از زحمات مجموعه آقاى عسلبراى كمك به رفع كم خونى پسر ١٨ ساله و احساس خستگى (آزمايشات پزشكى كامل انجام شده و جز كمك خونى هيچ بيمارى نداره) چه مقدار ازين عسل و به چه طريق بايد مصرف بشه؟ تا به نتيجه چشگير برسن
علی
کاش حالا که این عسل بدون واسطه است یکم قیمتش رو منصفانه تر میگذاشتید تا بشه خرید500 تومن واقعا خیلی زیاده

فهرست

خانه

فایتوژنیک

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم