مصرف صحیح ژل رویال

مصرف صحیح ژل رویال یکی از موارد بسیار مهم جهت بهره بردن صحیح و کافی از آن است. بایستی توجه داشته باشید که ژل رویال تازه دارای رنگ سفید تا زرد روشن، مزه ترش و گس و کمی شیرین است که اگر اولین بار است مصرف می کنید. ژل رویال یا شاه انگبین یکی از محصولات بسیار ارزشمند زنبورعسل است که در سال های اخیر با توجه به تاثیرات دارویی زیادی که داشته است مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفته است.

بیشترین استفاده شاه انگبین در ایران جهت تقویت قوای عمومی بدن، افزایش سیستم ایمنیو تقویت نیروی جسمی و جنسی می باشد.

تجربه جدیدی به لحاظ طعم و مزه:

مصرف صحیح ژل رویال یکی از موارد بسیار مهم جهت بهره بردن صحیح و کافی از آن است. بایستی توجه داشته باشید که ژل رویال تازه دارای رنگ سفید تا زرد روشن، مزه ترش و گس و کمی شیرین است که اگر اولین بار است مصرف می کنید

شاید مزه آن را دوست نداشته باشید. با این وجود خواص و ارزش تغذیه ای بالای آن شما را متقاعد می کند که اگرچه شاید اولین بار تجربه متفاوتی به لحاظ طعم و مزه داشته باشید اما به تدریج با مصرف آن حس خوب سلامتی و سرزندگی را خواهید داشت و مصرف دوره ای شاه انگبین جزئی از رژیم غذایی شما باشد.

حساسیت به مصرف ژل رویال:

بایستی توجه داشت که برخی از افراد به شاه انگبین حساسیت دارند و مصرف آن علائمی همچون آبریزش بینی، عطسه، کاهش فشار خون و در مواردی قرمزی سطح پوست و اگزامای پوستی ایجاد می نماید.

توصیه می شود اگر اولین بار است که شاه انگبین را مصرف میکنید حتما ابتدا در مقادیر کم شروع کنید و میزان حساسیت خود را به مصرف ژل رویال بسنجید.

افرادی که به مصرف گرده گل یا نیش زنبورعسل، گرد و خاک و یا حساسیت های فصلی دارند احتمال حساسیت به مصرف شاه انگبین را خواهند داشت. در این شرایط حتما مصرف شاه انگبین را قطع نموده و از کارشناسان متخصص مشورت بگیرید.

نحوه مصرف ژل رویال:

روزانه یک گرم شاه انگبین خام به صورت ناشتا در صبح و یا شب قبل از خواب در دهان قرار داده شده تا جذب زبانی صورت بگیرد و بعد از 20 ثانیه یک قاشق چای خوری عسل مصرف شود.

در موارد درمانی می توان روزانه تا 3 گرم شاه انگبین مصرف کرد. مقادیر بالاتر بایستی با نظر کارشناس متخصص صورت بگیرد.

مواد منع مصرف:

افرادی که به محصولات زنبورعسل حساسیت دارند، بانوان باردار و در مرحله شیردهی و کودکان زیر سه سال بایستی در مصرف شاه انگبین احتیاط کنند.

مصرف بیش از اندازه توصیه شده و یا خودسرانه به هیچ وجه توصیه نمی شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آقای عسل تماس بگیرید.

نحوه نگهداری:

به صورت درب بسته، بدور از نور در داخل یخچال (دمای 3 تا 5 درجه سانتی گراد) و جهت نگهداری طولانی مدت بیش از چندماه بایستی در داخل فریزر (دمای منفی 18 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «مصرف صحیح ژل رویال»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *